Man-SØN: 08.30-22.30

tlf 40 40 06 72

|

Åbent man-søn
08.30-22.30

|

Info@vincenzo.dk

|

Svar indenfor 24 timer

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Vincenzo – Webshop

Vincenzo
Bontvedvænget 5b
5700 Svendborg
TLF: +45 40400672
CVR: 41979577

Generelt

Disse betingelser gøre sig til enhve tid gældende ved køb foretager over vores webshop www.vincenzo.dk

Betaling

Vincenzo modtager online betalinger med Visa/Dankort, Mastercard, Mobilepay Online, ViaBill, ApplePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Reservation af beløb

Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

Autorisering på debitkort

Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

Autorisering på kreditkort

Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Vincenzo benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Vincenzo’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-5 hverdage.

Vincenzo afsender varer med følgende: Afhentning, GLS – Privat, GLS – Pakkeshop

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.


Du vil kunne vælge imellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden, på uåbnede varer i original emballage, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Der giver ikke returret på startpakker, da emballage skal brydes og komponenterne skal tages i brug for, at vi kan sammenkode systemet

Den 14 dages periode starter den dag ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail Info@Vincenzo.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Vincenzo at vurdere varens stand.

Såfremt du har valgt at få dit anlæg kodet og klargjort af os, vil tiden brugt på dette blive modregnet de penge du skal have tilbage for dit køb.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Vincenzo i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Vincenzo dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Vincenzo
Bontvedvænget 5b

TLF: +45 40400672

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Vincenzo, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Vincenzo og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Vincenzo har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Vincenzo er: Nikolaj Vincenzo

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Vincenzo har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Info@Vincenzo.dk.

Cookies
På www.vincenzo.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på www.vincenzo.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Vincenzo’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse Info@Vincenzo.dk

Salgsbetingelser for Vincenzo - Tilbud & Installation

**Salgsbetingelser for Vincenzo 

 

Vincenzo

Bontvedvænget 5b

5700, Svendborg

TLF: +45 40400672

CVR: 41979577


**1. Generelt:**

Disse salgsbetingelser regulerer forholdet for køb udenom vores webshop mellem Vincenzo herefter benævnt “sælgeren”) og kunden (herefter benævnt “køberen”) vedrørende levering af varer og ydelser. Ved at acceptere et tilbud eller afgive en ordre hos sælgeren, accepterer køberen samtidig disse salgsbetingelser.


 

**2. Tilbud og Ordre:**

2.1. Alle tilbud fra sælgeren er bindende.

2.2. Køberen afgiver en bindende ordre ved at acceptere et tilbud fra sælgeren. Ordren anses som bindende for begge parter.

 

**3. Priser:**

3.1. Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og inkluderer moms, medmindre andet er angivet.

3.2. Priserne omfatter kun de produkter og ydelser, der er specificeret i tilbuddet eller ordren.

 

**4. Betaling:**

4.1. Betaling skal ske i henhold til fakturaens betalingsbetingelser, som normalt indebærer en betalingsfrist på 8 dage fra fakturadatoen.

4.2. Ved for sen betaling pålægges morarente i henhold til renteloven.

4.3. Ejendomsretten til de leverede varer overgår først til køberen, når betalingen er modtaget i fuld overensstemmelse med fakturaen.

 

**5. Levering:**

5.1. Leveringstidspunktet fastsættes individuelt i tilbuddet eller ordren. Sælgeren bestræber sig på at overholde leveringstidspunktet, men kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser uden for sin kontrol.

5.2. Levering sker på køberens adresse, medmindre andet er aftalt.

 

**6. Reklamation og Garanti:**

6.1. Køberen skal reklamere over eventuelle fejl eller mangler ved leverede varer eller ydelser indenfor rimelig tid efter opdagelsen.

6.2. Sælgeren yder garanti i overensstemmelse med gældende dansk lovgivning. Garantiperioden og omfanget af garantien fremgår af produktets specifikationer.

 

**7. Ansvarsbegrænsning:**

7.1. Sælgeren er ikke ansvarlig for driftstab, avancetab eller andre indirekte tab, medmindre det følger direkte af gældende dansk lovgivning.

7.2. Sælgerens ansvar for mangler er begrænset til omlevering eller afhjælpning af manglen efter eget valg.

 

**8. Fortrolighed og Persondata:**

8.1. Sælgeren behandler persondata i overensstemmelse med gældende dansk databeskyttelseslovgivning.

8.2. Eventuel fortrolig information, der udveksles mellem parterne, skal behandles fortroligt og må ikke videregives til tredjepart uden samtykke.

 

**9. Tvister og Værneting:**

9.1. Enhver tvist mellem parterne skal søges løst i mindelighed.

9.2. Hvis en mindelig løsning ikke kan opnås, afgøres tvister ved de danske domstole i henhold til dansk ret.

9.3. Værneting for eventuelle tvister er aftalt til at være retten i Svendborg.

 

Disse salgsbetingelser er i overensstemmelse med dansk lovgivning og gældende praksis. Eventuelle ændringer eller tilføjelser til disse betingelser skal være skriftlige og underskrevet af begge parter for at være gyldige.

 

Senest opdateret: [26. Oktober 2023]

 

 

**Tillæg om Installation:**

 

**10. Installation:**

Vedrørende installationen af vores produkter og ydelser bekræfter sælgeren, at arbejdet udføres af kvalificerede teknikere i overensstemmelse med gældende standarder og forskrifter. Installationen udføres professionelt og omhyggeligt med henblik på at sikre korrekt funktion og driftssikkerhed.

 

**11. Ansvar under Installation:**

11.1. Sælgeren påtager sig ansvaret for eventuelle fejl eller mangler, der opstår som følge af mangelfuld installation udført af vores teknikere.

11.2. Sælgeren fraskriver sig ethvert ansvar for skader eller mangler, der opstår som følge af ukorrekt eller ændret installation udført af tredjepart uden forudgående skriftlig godkendelse.

 

**12. Forsikring under Installation:**

12.1. Sælgeren er ansvarlig for at opretholde den nødvendige forsikringsdækning under installationen af vores produkter og ydelser.

12.2. Eventuelle skader på køberens ejendom eller tredjeparts ejendom som følge af installationen vil blive dækket af sælgerens forsikring.

12.3. Køberen opfordres til at kontakte sælgeren for at få klarhed over omfanget af forsikringsdækningen og eventuelle begrænsninger.

 

**13. Afslutning af Installation:**

Efter afslutningen af installationen gennemgås det udførte arbejde med køberen for at sikre, at alle produkter og ydelser fungerer korrekt og opfylder de aftalte specifikationer. Køberen har ret til at påpege eventuelle fejl eller mangler, der skal rettes inden installationen betragtes som fuldført.

 

**14. Undervisning og Brugsanvisning:**

Ved afslutningen af installationen vil vores teknikere give køberen en grundig gennemgang af produktets funktioner og betjening. Køberen vil også modtage en brugsanvisning, der indeholder vigtige oplysninger om korrekt brug og vedligeholdelse af det installerede udstyr.

 

Dette tillæg vedrørende installationsprocessen, ansvar og forsikring er udformet for at sikre, at både køberen og sælgeren har klare forventninger til processen og resultatet af installationen.

 

**15. Ansvarsfraskrivelse ved Indbrud:**

Sælgeren fraskriver sig ethvert ansvar for skader, tab eller konsekvenser, der opstår som følge af indbrud, uautoriseret adgang eller andre sikkerhedsbrud, uanset om det påstås at være relateret til installationen eller vores produkter og ydelser. Selvom vi stræber efter at levere sikkerhedsløsninger af høj kvalitet, kan vi ikke garantere eller påtage os ansvar for at forhindre ethvert sikkerhedsbrud eller kriminelle handlinger.

 

Senest opdateret: [26. Oktober 2023.]

 

 

RING MIG OP

Få et GRATIS sikkerhedstjek af din bolig idag!

Vi står klar til, at gennemgå dine røgalarmer, døre, vinduer og låse – helt GRATIS!